krutkutarn

Direktlänk till inlägg 9 december 2015

#1

Av Kajsa Radke - 9 december 2015 17:49

Hej för fan och välkommen till min blogg!   

Det var jävligt längesen jag blogga. Med bloggat så är det väll att skriva oseriösa inlägg på en oseriös blogg med min bästis så ni fattar väll. Känner mej så ovan med bloggplatsen eftersom att jag brukar skapa random bloggar på någon annan sida. 


Ifall du inte känner mej så heter jag Kajsa, som ni faktiskt kommer att se på varje inlägg. Efternamnet är taget från Ronnie Radke eftersom att jag inte vill ge ut mitt riktiga efternamn. Jag är 15, snart 16 och bor någonstans i Norrland. Jag kommer att skriva om en massa grejs som händer i mitt liv, om det ens händer något. Det vet man ju inte när man bor i Norrland. Ifall du som läsare vet någonting som du tycker att jag borde skriva om så är det bara att skriva till mej. Du kan skriva på en kommentar, fråga eller vafan du vill om du undrade. Det kan vara att du vill att jag ska göra någonting jävligt enkelt som en gästbok på bloggen, svara på någon fråga eller som jag skrev innan. Jag kommer att försöka göra allt även om jag inte vet så jäkulst mycket om bloggplatsen. 


Jag ska nog lägga ut iallafall ett inlägg varje vecka. Jag själv tycker att det är drygt att gå in på någons blogg nästan varje dag för att kolla om den är uppdaterad. Det är just därför jag kommer att lägga ut varje inlägg på söndagar. Kommer det ett till inlägg på någon annan dag helt random så är det bara ett extra inlägg. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Radke - 12 december 2015 19:13

Jag har för ett tag sen köpt fake piercings och fake töjningar (till öron) på www.piercing.nu 4 st fake piercingar 59 kr (som man kan ha till näsan, öronen eller munnen). 2 st fake töjningar 55 kr (till öron). Jag gick just in på sidan och ser ...

Av Kajsa Radke - 12 december 2015 17:13

Jag har tittat på massor av youtube videos och nej, jag är inte förvånad. Iallafall, jag tittade på en video av buzzfeed. Det var en video om ett par tjejer som prövade olika push-up bhar. Jag tycker att sånna videos är så jävla roliga, alltså sånna ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards