krutkutarn

Direktlänk till inlägg 12 december 2015

#2 Upbra

Av Kajsa Radke - 12 december 2015 17:13

Jag har tittat på massor av youtube videos och nej, jag är inte förvånad. Iallafall, jag tittade på en video av buzzfeed. Det var en video om ett par tjejer som prövade olika push-up bhar. Jag tycker att sånna videos är så jävla roliga, alltså sånna där folk provar på nya saker. När den videon tog slut så kom det upp en video om ''upbra''. Ifall någon undrar så skriver jag inte inlägget för att jag vill ha den här bhn. Det är bara för att jag inte gillar push-ups osv. 


Jag kan lägga till den här ifall någon skulle vilja se den..


När jag såg videon så kunde jag inte sluta tänka på en sak. Det kanske inte är någonting som många skulle tänka på men aja. Det var hur mycket den kostar. Jag vet inte om hon sa det i videon eftersom jag inte lyssnade supernoga och jag såg inte heller på hela videon. Jag gick in på deras sida där man kan beställa hem den och det stog att den kostar $104,95. När jag googlade på hur mycket den kostar i kronor så blev det ungefär 892 kronor. 892 kronor tycker jag är ett väldigt högt pris för en bh men det finns väldigt många funktioner som ni ser i videon. Är man någon som verkligen vill att det ska se ut som att man har större bröst så kan den här bhn kanske vara värd 892 kronor. 


Som jag skrev innan, jag skrev inte inlägget för att jag ville ha den här bhn själv. Varför skrev jag den då? Det vet jag knappt själv. Kanske för att ni läsare letat något som denna eller bara för att den här bhn är så pass annorlunda.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Radke - 12 december 2015 19:13

Jag har för ett tag sen köpt fake piercings och fake töjningar (till öron) på www.piercing.nu 4 st fake piercingar 59 kr (som man kan ha till näsan, öronen eller munnen). 2 st fake töjningar 55 kr (till öron). Jag gick just in på sidan och ser ...

#1

Av Kajsa Radke - 9 december 2015 17:49

Hej för fan och välkommen till min blogg!    Det var jävligt längesen jag blogga. Med bloggat så är det väll att skriva oseriösa inlägg på en oseriös blogg med min bästis så ni fattar väll. Känner mej så ovan med bloggplatsen eftersom att jag bruka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards